آیا ترید در بایننس برای ایرانیان محدودیت دارد؟


امروزه بازار ارز دیجیتال یکی از بهترین روش‌های درآمدزایی به شمار می‌آید. البته برای اینکه افراد بتوانند از این راه به موفقیت برسند؛ باید اطلاعات کاملی درباره این بازار مالی داشته باشند.

یکی از موضوعات بسیار مهمی که افراد باید به آن دقت کنند؛ انتخاب صرافی موردنظر برای انجام معاملات است. بایننس بهترین و معتبرترین صرافی در سراسر جهان به‌حساب می‌آید که روزانه معاملات بسیار زیادی در آن انجام می‌شود. نکته بسیار مهمی که کاربران ایرانی باید به آن دقت کنند این است که به دلیل وجود تحریم‌ها، امکان استفاده از خدمات این صرافی برای آنها وجود ندارد.

تحریم‌های اعمال شده باعث شده که بایننس آی پی ایران را مسدود کند. اما سؤال اینجاست که راه‌حلی برای دور زدن این تحریم‌ها وجود دارد؟

در این مطلب به طور کامل ترید در بایننس برای ایرانیان را مورد بررسی قرار خواهیم داد و در نهایت بهترین و مناسب‌ترین روش برای دور زدن تحریم‌ها را معرفی خواهیم کرد.

تحریم‌های بایننس و مقررات استفاده از آن

ارزهای دیجیتال از آن دسته مواردی است که همواره بحث‌های زیادی را در جوامع بین‌المللی به وجود آورده است. صرافی‌های مختلف از جمله بایننس که در این حوزه فعالیت می‌کنند؛ باید در این زمینه مباحث حقوقی زیادی را در نظر بگیرند. از جمله مهم‌ترین مباحث حقوقی در این زمینه، می‌توان به مبارزه با پول‌شویی، مبارزه با مبادلات تجاری غیرقانونی، فرارهای مالیاتی و... اشاره کرد.

تمامی این موارد باعث شده که در بسیاری از کشورهای مختلف، صرافی‌ها با مشکلات و چالش‌های مختلفی روبرو شوند. دراین‌بین کشور ایران علاوه بر تمامی این قوانین، به دلیل تحریم‌های اعمال شده توسط آمریکا، به‌طورکلی اجازه فعالیت در صرافی‌های بین‌المللی از جمله بایننس را ندارد. کاربران ایرانی به‌محض اینکه با آی پی ایران وارد سایت بایننس شوند و اقدام به معامله کنند؛ حسابشان مسدود شده و ضررهای مالی مواجه می‌شوند.

چگونه باید با تحریم‌های بایننس مقابله کرد؟

با اینکه استفاده از صرافی بایننس برای ایرانیان ممنوع است؛ اما اعتبار و شهرت بالای این صرافی باعث شده که همچنان کاربران ایرانی به دنبال استفاده از خدمات آن باشند. به همین دلیل همواره به دنبال راه‌هایی هستند تا بدون ایجاد مشکل از صرافی بایننس استفاده کنند.

همانطور که در مقاله ی ابزار های ترید در بایننس گفتیم، امروزه روش‌های مختلفی ابداع شده‌اند که افراد به کمک آنها می‌توانند ریسک کارکردن در صرافی بایننس را پایین آورده و با تحریم‌های آن مقابله کرد. این روش‌ها عبارت‌اند از:

استفاده از کیف پول‌های سخت‌افزاری

یکی از راه‌هایی که امنیت کارکردن در صرافی بایننس را بالا برده و مانع از مسدود شدن حساب کاربری می‌شود؛ استفاده از کیف پول‌های سخت‌افزاری است. شما باید تاحدامکان پول‌های خود را در این کیف پول‌ها قرار دهید و در زمان ترید بهترین صرافی را که به شما خدمات ارائه می‌دهد انتخاب کرده و برای ارسال و یا دریافت ارز دیجیتالی مورد نظر خود اقدام کنید.

استفاده از رمزارزهای محرمانه

یکی دیگر از راه‌های مقابله با تحریم بایننس این است که از رمزارزهایی استفاده کنید که تراکنش آنها به‌صورت محرمانه (Private) استفاده کنید. این نوع از ارزهای دیجیتال که با نام رمزارزهای پرایویسی هم شناخته می‌شوند؛ به شما این امکان را می‌دهد تا بدون شناخته‌شدن ترید کنید.

استفاده از IP اختصاصی

استفاده از IP اختصاصی، یکی از بهترین و کاربردی‌ترین راه‌هایی است  که می‌توان به کمک آن تحریم‌ها را دور زد و از خدمات صرافی بایننس استفاده کرد.

کسانی که به فکر استفاده از ای پی کشورهای دیگر هستند؛ باید بدانند که تغییر ای پی به کمک VPN و سرورهای مجازی ترید امکان‌پذیر است. البته باید توجه کرد که استفاده از VPN ریسک بالایی دارد و در بسیاری از مواقع باعث می‌شود که حساب کاربر مسدود شود. پی بهترین راه برای ترید، خرید سرور مجازی ترید یا وی پی اس (VPS) است.

خرید وی پی اس ترید به شما این امکان را می‌دهد که با آی پی ثابت کشور موردنظر خود وارد سایت بایننس شده و بدون هیچ دردسری اقدام به ترید کنید.

سخن نهایی

بایننس بهترین و معتبرترین صرافی ارزهای دیجیتال است که روزانه افراد بسیار زیادی در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. البته لازم است بدانید که به دلیل تحریم‌های ایجاد شده علیه ایران، کاربران ایرانی امکان استفاده از خدمات آن را ندارند. در این مطلب محدودیت ترید برای ایرانیان در بایننس و راه‌های مقابله با آن را مورد بررسی قرار دادیم تا با اطلاعات کامل‌تری برای ترید در این صرافی اقدام کنید.