بیوگرافی الهام اخوان بازیگر و همسرش + اینستاگرام

بیوگرافی الهام اخوان بازیگر و همسرش + اینستاگرام وی را به همراه سوابق شخصی و هنری و تصاویر شخصی این بازیگر را در ادامه به همراه اینستاگرامش در این بخش از مجله جوان ببینید.


بیوگرافی الهام اخوان بازیگر

الهام اخوان بازیگر این روزها در سریال دودکش 2بازی می کند ، متولد 9 شهریور ماه سال 1367 در تهران است.


وی فارغ التحصیل در رشته تئاتر و کارشناسی ارشد رشته کارگردانی است.


بیوگرافی الهام اخوان بازیگر 

زندگی شخصی

وی  در خانواده ای 5 نفره متولد شده است و دارای یک خواهر به نام عطیه و یک برادر بزرگتر از خودش به نام امیر است مادرش خانم پوران میرزایی است .

الهام اخوان چگونه بازیگر شد؟

الهام اخوان بازیگری را از سن 16 سالگی سال (1383) با تئاترشروع کرد. وی برای اولین بار با فیلم سینمایی (دوزیست) به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک نژادو تهیه کنندگی سعید خانی در سال 1398، بازیگری در سینما را تجربه کرد.


(دوزیست) برای بخش «سودای سیمرغ» سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد و این فیلم اولین حضور الهام اخوان در جشنواره فیلم فجر بود.


در سال ۱۳۹۵ به عنوان منشی صحنه فعالیت خود را ادامه داد اولین تجربه بازیگری او در سال ۱۳۹۸ بوده که در فیلم سینمایی دوزیست بازی کرد فیلمی که توسط برزو نیک نژاد کارگردانی شد.


بیوگرافی الهام اخوان بازیگر

ازدواج و همسر

درباره زندگی شخصی و وضعیت تاهل خانم اخوان در فضای مجازی اطلاعات چندانی وجود ندارد.


بازیگر نقش گندم در سریال دودکش 2 کیست؟

الهام اخوان در تیر ماه سال ۱۴۰۰ در سریال دودکش 2 به جمع بازیگران ثابت سریال دودکش اضافه شد و یکی از بازیگران اصلی فصل دوم سریال دودکش در نقش گندم هماسایی است که تا اینجای کار بسیار خوش درخشیده و توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند


بازیگر گندم در سریال دودکش 2

الهام اخوان در فصل دوم دودکش در کنار  امیرحسین رستمی در نقش بهروز مشتاق ،سیما تیرانداز در نقش عفت و هومن برق‌نورد در نفش فیروز و نگار عابدی در نقش افروز و بهنام تشکر در نقش و … در نقش خانم هماسایی دختری را بازی میکند که بهروز مشتاق میگوید نیمه گمشده من است و سعی دارد تا با آشنا شود و ازدواج کند.


اینستاگرام الهام اخوان

پیج اینستاگرام خانم الهام اخوان به آدرس زیر فعال است :


instagram.com/elham.akhavan1

بیوگرافی الهام اخوان بازیگر و همسرش + اینستاگرام


آهنگ حال من یه حالیه که نگو

 آهنگ حال من یه حالیه که نگو مال من میشی رضا ملک زاده


رنگ موهای تو بوره چشات تنگ بلوره ♫♪

تو دلت سنگ صبوره نمیدونم چرا اما مغروره ♫♪

رو به من دستاتو وا کن بیا موهاتو رها کن ♫♪

تو دلم آتیش به پا کن تو صدا کن ♫♪


حال من یه حالیه که نگو مال من میشی آخرش به زور میبرم ♫♪

دل کوچیک تورو باور کن ♫♪

میزنم همه شهرو به هم میخرم غم تو ♫♪

بگو چند حال من بیا بهتر کن ♫♪

حال من یه حالیه که نگو


آهنگ حال من یه حالیه که نگو