دوره آموزش زبان بدن


حتما تجربه های زیر را در روابط شخصی و روزمره خود داشته اید.

خشم خود را بدون کلام و فقط با ظاهر خود به طرف مقابل نشان می دهید.

با لبخند زدن به طرف مقابل، رضایت خود را از بودن در کنار او ابراز می کنید.

با گاز گرفتن لبت ابراز نگرانی کردی.

درک این گونه تجربیات باعث می شود در نحوه تعامل با مردم دقت بیشتری داشته باشیم، زیرا تعامل و ارتباط انسان تنها به کلام یا نوشتار خلاصه نمی شود و ما انسان ها به راحتی می توانیم از اعضای بدن خود استفاده کنیم. چندین پیام ارسال کنید. در اینجا دانستن و یادگیری زبان بدن برای هر فردی در هر سطح شغلی و تحصیلی ضروری است.

هر فردی در رفتار روزانه خود زبان بدن خاصی دارد. آشنایی با این آموزش آنلاین زبان بدن زهرا شیراحمدی می تواند اطلاعاتی در مورد مشتریان و رقبا و نحوه تفکر آنها در اختیار مدیران و صاحبان مشاغل قرار دهد.


یک نعمت دیگر؟

زبان بدن مجموعه ای از سیگنال هایی است که افراد برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده می کنند. این سیگنال ها غیرکلامی هستند و به برقراری ارتباط متقابل از طریق اندام های مختلف بدن کمک می کنند.

در کارگاه آموزش زبان بدن رشددانا شما را با نکات طلایی استفاده از زبان بدن برای موفقیت شغلی و رابطه ای آشنا می کنیم. حتما در روابط شخصی و روزمره خود چنین تجربیاتی را تجربه کرده اید.

بدون اینکه حرفی بزنید، عصبانیت خود را در چهره طرف مقابل نشان دهید.

با لبخند زدن به کسی نشان می دهید که از آن شخص راضی هستید.

لبتو گاز گرفتی و نگرانیت رو ابراز کردی

درک این نوع تجربیات باعث می شود در تعامل با افراد دقت بیشتری داشته باشیم، زیرا تعامل و ارتباط انسانی تنها به کلام و نوشتار خلاصه نمی شود و به راحتی می توانیم با استفاده از اعضای بدن خود پیام های زیادی ارسال کنیم.

در این کارگاه با اصول زبان بدن آشنا می شوید و به قدرت و تاثیر آن در زندگی حرفه ای و اجتماعی خود پی می برید. دانستن زبان بدن یکی از عناصر ضروری برای رسیدن به موفقیت است و با این بینش بیش از گذشته به یادگیری این مقوله جذاب توجه خواهید کرد.

چرا یادگیری و درک زبان مهم است؟

یادگیری تکنیک های زبان بدن به شما کمک می کند از سیگنال های بدن به نفع خود استفاده کنید. چطوری میپرسی؟ بیش از 90 درصد از آنچه با طرف دیگر ارتباط برقرار می کنید یا پیام هایی که از مردم دریافت می کنید غیرکلامی است. در واقع با دانستن جزئیات زبان بدن مشتری خود هنگام امضای قرارداد، می توانید از احساسات، عواطف و ترس های درونی مشتری آگاه شوید و شرایط را به خوبی برای بستن قرارداد یا فروش در مسیری حرکت دهید.

زبان بدن به قدری مهم است که هر مدیر موفقی زمان زیادی را صرف مطالعه آن می کند، زیرا می داند که این نوع زبان مهم بخش مهمی از اصول مذاکره را در خود جای داده و ندانستن روش های آن منجر به شکست او می شود. .

برای یادگیری تکنیک های زبان بدن باید به مدت طولانی مطالعه کنید یا از دوره های آموزشی این مهارت بهره ببرید. مهمترین مزیت این کار این است که دانستن تکنیک های زبان بدن بر دیگران تأثیر می گذارد، بهترین تکنیک های زبان بدن که برای برقراری ارتباط مؤثر باید بدانید عبارتند از:

نگرش ها و حرکاتی که بیانگر ارتباط دوستانه است.

علائم عدم تمایل به برقراری ارتباط یا ادامه ارتباط.

راه های کنترل زبان بدن مخرب

زبان بدن را روشن کنید.

نحوه پوشاندن و پوشیدن

مزایای ارزشمند کارگاه های آموزش زبان بدن

ارائه جذاب (یادگیری یک مبحث از صفر تا صد)

دوره پروژه محور است (ایجاد پروژه برای مدیریت بهتر دوره)

منتورینگ (کمک راهنمایی در صورت هرگونه سوء تفاهم یا مشکل برای تکمیل پروژه)

کیفیت بالا، قیمت مناسب

نتایج یادگیری در پایان کارگاه

هنگامی که زبان بدن گوینده رادیو  را یاد گرفتید، می توانید تفاوت بین کلمات و زبان بدن فرد مقابل را تشخیص دهید و خواهید دانست که معیار کیفیت یک کلمه، زبان بدن فرد است. فردی که آن را فاش کرده است، و در این صورت شما فرصت گفتگو و مذاکره با یکدیگر را خواهید داشت.

همچنین در این کارگاه با اصول زبان بدن آشنا می شوید و قدرت و تاثیر آن را در زندگی حرفه ای و اجتماعی خود درک خواهید کرد. درک زبان بدن یکی از موارد ضروری برای رسیدن به موفقیت است و با این دیدگاه بیش از گذشته به یادگیری این مقوله جذاب توجه خواهید کرد.